ترنيمة احساس ام كورال ملاك الذبيحه l اسبوع الالام2017




ترنيمة احساس ام كورال ملاك الذبيحه l اسبوع الالام2017




ترنيمة احساس ام كورال ملاك الذبيحه

حكاية أم مكتوبة بدم ليها تئن كل القلوب حكاية حكم ظلم في ظلم جعلوا البريء مدان مصلوب من بين إيديَّ 00 من جوه حضني قسيوا عليَّ وخدوك يا ابني طعنوك بحربة غرست في قلبي جلدوك والجلدة قسمت لي ظهري كل دمعة من دموعك نازلة تكوي قلبي عليك والآه خارجة من بين ضلوعك تحكي قسوة صالبيك كل البشر بموتك فرحان وأنا إللي قلبي ناره بركان رحت ليه وسبتني وحيدة غرقانة بتقتلني الأحزان إحساسي بيك 00 إحساس أم أم لكن مش أي أم كل أم ضناها في حضنهامين يحس بيَّ 00 ومين يهتم كنت النور إللي بيه بشوف وفي كلامي أنت الحروف كنت أنت أبويا 00 وكنت ابني في الدنيا إيه بعدك فاضل لي ياريتهم كانوا خدوني بدالك يا ابني وعذبوني ولا إني أشوف دمعة واحدة أفديك بروحي ولو يصلبوني كان نفسي يا ابني أضمك وتحس الحنان في حضن امك يا ريتني أشيل الحمل عنك ودمي ينزف بدال دمك
التعليقات
0 التعليقات
شكرا لك على التعليق

اشترك فى القناة